یکی شدن دل مایکی شدن دل ما، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

... پیش به سوی نی نی ...

مامانی چرا رفتی و من و بابا رو تنها گذاشتی؟؟؟

1393/3/18 12:42
نویسنده : دل آرام
145 بازدید
اشتراک گذاری

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را

.

.

.

خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

.

.

.

محبت به نامرد ، کردم بسی
محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست
که دردی چو دیدار نامرد نیست

.

.

.

مرا هرگز نباشد بیمی از مشت

برادر جان مرا نامردمی کشت

فتوت پیشه خندد روی در روی

زند نامرد ناکـــس خنجر از پشت

 

.

.

.

 

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی

 

.

.

.

آی سا رفتی؟ باشه فهمیدم تو هم من رو دوست نداشتی

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی خان زندو بابایی خان زند
18 خرداد 93 13:52
سلام گلم خوبی... چرااااااااااااااااااااااااا چی شد رفتتتتتتتت
دل آرام
پاسخ
مرسی از لطفت
مامانی خان زندو بابایی خان زند
18 خرداد 93 14:03
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$ اینم یه قلب واسه ای سا خوشگلت...
دل آرام
پاسخ
مرسی عزیزم من سیستم دفاعی بدنم مشکل داره نی نی رو موجود خارجی میدونه و اون رو دفع میکنه من تا حالا 5 تا سقط و 3 تا زایمان زودرس داشتم
مامانی خان زندو بابایی خان زند
18 خرداد 93 14:15
گلم نمیدنم چرا نوشته هام برات نمیاد...!!!!!!!