یکی شدن دل مایکی شدن دل ما، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

... پیش به سوی نی نی ...

یک شروع خوب

1393/3/18 9:24
نویسنده : دل آرام
93 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الان که شروع میکنم به نوشتن برای تو دیره،میدونم،اما من رو ببخش قول میدم هرچی یادمه بنویسم الان 23 هفته است که خدا تو رو تو دلم گذاشته و نعمت مادر شدن رو بهم اعطا کرده.آی سا جونم خودت میدونی که چقدر برای من و بابا محمد عزیزی خدا تو رو بعد 6 سال دعا به ما داده عشقممممممم،من و بابایی داریم روز  شماری میکنیم که تو رو بغل کنیم،قول بده که مثل بقیه ی نی نی هایی که اومدن تو دلم و بعد منو تنها گذاشتن و رفتن نری،باشه مامانی؟؟؟

محبتعزیز دلم، آی سا ی گلم،عشقمممم،من و بابا محمد عاشقانه دوستت داریممممممممممممحبت

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی خان زندو بابایی خان زند
18 خرداد 93 13:56
خیلللللللللللی ناراحت شدم الاهی فدات بشم...هیچوقت ناامیدنباش عزیزم ایشالا دوباره نی نی میاد تو دلت...قربونت برم من