یکی شدن دل مایکی شدن دل ما، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

... پیش به سوی نی نی ...

آخه چرا خدا؟؟؟

1393/3/18 12:04
نویسنده : دل آرام
103 بازدید
اشتراک گذاری

زمین زخمی از خویش و من زخمی از خویش .

به کدام دادگاه و محکمه باید شکایت برد،

و حکم چه خواهد بود ...

وقتی ضارب و مضروب یکیست ...

سالها پیش وقتی میشنیدم : قاتل همون مقتوله ؛ می خندیدم

امروز اما ؛ می گریم ...

............................................................................................................................................................

من آی سا کوچولوم رو میخوام خدااااااااااااااااااااادلشکسته

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان هانیه
18 خرداد 93 14:16
خیای ناراحت شدم عزیزم.منم گریم گرفت واست دعامی کنم.ای سا هرچه زودتر برگرده پیشت.
دل آرام
پاسخ
مرسی گلممممممممممم
مامان هانیه
18 خرداد 93 15:06
امیدوارم زیباترین گاهازیرپایت.قشنگترین چشمها بدرقه راهت.زیباترین ابخندها برابانت وباااترین دستها نگهبانت باشند.دوست عزیزم.......همیشه دعایت می کنم
نیلی
20 خرداد 93 9:12
عزیزم منم دوقلوهام رو هفته 20 از دست دادم ولی الان یه دختر نه ماهه دارم ناامید نباش خدا بزرگ عزیزم
مهیار
31 تیر 94 4:17
مطالب وبلاگت قشنگه !
مهرنوش
1 مرداد 94 10:12
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن