یکی شدن دل مایکی شدن دل ما، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

... پیش به سوی نی نی ...

عشقم در بیمارستان...

1393/3/20 14:32
نویسنده : دل آرام
197 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی به خاطر تو که پر کشیدی و من که درد دارم ناراحت بود و چون بیماری قلبی داره حالش بد شد و من زنگ زدم دکتر و دکتر گفت باید بیاد بیمارستان منم بردمش بیمارستان و دکتر تو بخش قلب(مراقبت های ویژه) بستریش کرد و گفت باید 1 تا 2 هفته بمونه اینجا منم به عنوان همراه باید بمونم پیشش منم موندم اما چون حال خودمم بد بود قرار شد من و عمو جامون رو هی عوض کنیم...

مامانی ببین نبودن تو چه کارا که نمیکنه...

غمگینخطادلشکستهگریه

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مامانی خان زندو بابایی خان زند
20 خرداد 93 23:20
اون نوع بچگونشو دندون گیربخرییییین
مامانی خان زندو بابایی خان زند
20 خرداد 93 23:21
وای اخه چرا انقدخودتونو اذیت میکنین...ایشالا هرچه زودترخوب شه وبرگرده خونتون سالموسرحال کنارهم باشین تا ابد....
یاس
21 خرداد 93 14:22
کودکی ام را دوست دارم ... چون به جای دلم زانوهایم زخمی بود ایشالا همسرت هرچه زودتر خوب شه
دل آرام
پاسخ
میسی دشت خوفمممممممممممم انشالله نینی هات به سلامتی بدنیا بیان
فانتزی
21 خرداد 93 14:24
عزیزم امیدوارم همسرت خیلی زود حالش خوب بشه و برگرده پیشت ایشاا... همیشه کنار هم به خوبی زندگی کنید و خیلی زود بشین اینجوری
دل آرام
پاسخ
میسی فانتزی جونمممممممممممممممممم شما هم انشالله پسرتون سالم بیاد پیشتون
مامانی خان زندو بابایی خان زند
21 خرداد 93 14:39
مرسییییییییییییییییی عزیزم شات باسلیقهمیبینه عزیززززززززززززززم
ساحل شنی
22 خرداد 93 1:21
مامانی خان زندو بابایی خان زند
22 خرداد 93 13:36
سلام گلم خوبی چه خبر